Tre fötter

Jag tycker ni är helt magiskt dumma i huvudet som inte inser att jag inte skriver inlägg längre. Hur lite jag än bloggar är det alltid 8 jävla idioter som dagligen öppnar min sida ungefär 15 gånger sammanlagt.

Nu eftersom att jag ändå är igång kan jag väl berätta för dig, gullsöta hora, ungefär vad jag gjort under mitt olyckligt långa bloggavbrott; Jag har spelat.

Kände du hur underbart otillfredsställda du blev? Mer sånt kommer det att bli. Livet suger och det ska du få känna också.

Fick nyss även reda på att en underbar, härlig och fin pojke läser min blogg ibland så jag antar att vår familj nu består av 15 janssonludvigälskare. Så käft <3
mos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback