Välkomna, undersåtar

I bussen hem igår hamnade jag i ett litet gräl om huruvuda filmen The Mist är bra eller inte. Ni som känner mig någorlunda, vet att jag gärna argumenterar för min sak och eftersom jag alltid har rätt tycker folk ibland att jag är trälig.

ALLA SOM TÄNKT SE DEN HÄR FILMEN (VILKEN REKOMMENDERAS ASSTARKT) BÖR INTE LÄSA NEDANSTÅENDE

SPOILER ALERT
Eftersom jag är lat och jävlig örker jag inte dra hela storyn, men det är vid det bästa allt kommer. Man mår så jävla dåligt när pansarvagnspipan kommer ut dimman. Det knyter sig så äckligt i magen att det är helt underbart.

Visst, monstren är inte så jävla coola, men för mig kommer inte "snyggt gjorda monster" högst på topplistan av viktiga saker som ska finnas i en bra film.


För mig är bra filmer filmer som får en att känna. Allmänt bara.

Kommentarer
Postat av: Annie

RÖÖÖÖÖÖÖVdålig gubbsen......

2012-03-03 @ 02:26:15
URL: http://anniewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback