tillbaka och bättre än någonsin

Skön jävla skön paus från bloggen då

Hormänniskor finns det gott om. Men jag menart. Vem gör ens sånna bögerier? Och av dig tänkte jag faktiskt högre. Dumma mänsker, jävlar vad fula de är. "Haha! Den där Ludvig. Han bloggar så jävla oseriöst!" men jag bloggar fanimej från mitt ruttna lilla fitthjärta. Är man arg är man fan arg och inte cp-annat.
"Man ska vara seriös, du är inte tillräckligt seriös, Ludvig" fick jag höra för några veckor sedan.

Tänk om det fucking bara är JAG som är seriös och alla ni andra fula jävla cpäckel som säger saker ni inte menar och försöker luras som är oseriösa?

Åh vad skönt att få hata av sig
hah, skön rysning får man när man ligger såhär cp på sidan, som jag ofta gör när jag bloggar, och det börjar rinna en svettdroppe från armhålan till höger i bild. Ner längst undersidan överarmen. Haha, så jävla euw ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback