Super jag? Stål-Ludvig

Laddar för en sjukt grym helg. Vi slutar pungrövtidigt imorgon så jag och Porrstjärna tar tillfället i akt och åker till Karlstad to do some serious sjoppin'.
Funderar på att skriva en liten inköpslista typ. Det är ju så mycket bröte jag "behöver".
Njaaaaaa, ikväll hade jag tänkt vara en äkta liten hoebag och stanna uppe hela natten, meeeen börjar dra i öronlocken redan nu. Driiveeer, eller? Jo, kaffe.
Har lite tråkigt nu, hoppas Annie är en pärla och ligger med mig och chattar tills solen går opp!
Tjollihoppihoppihopploppihoppdoppmopp!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är en tröttPärla...

2012-03-08 @ 23:56:41
URL: http://anniewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback