Hej, och sry

Jag hann inte riktigt meddela er, mina bästa Ludvig-familjemedlemmar, att jag för någon vecka sedan satte mig på en byzz til Trysil med en helkrejsi gäng mänsker. Utan att spä på för mycket om skidåkningen i vårt halvträlia grannland i väst tänkte jag istället berätta om lite andra saker som hände på lägret.
Jag har pratat i walkie-talkie med Ppppppppp hela skiddagarna i ända -just nu luktar jag pytonmask- , träffat görmycket skönt folk och pratat och tänkt djupa fina tankar.

Vädret var iallafall cpstört skönt förutom att det var lite lite lite för varmt. Klockan 11 på dagen förvandlades pisterna till smör. Trälträl.

Om kvällarna blev det mycket att diskutera renkalv med Josef över en rykande het kopp kaffe. Detta ute i snön ståendes på ett ben eftersom jag bara hade ett par foppatofflor med mig. Man delar väl med sig.

Som jag har förstått det har jag missat mycket kul som hänt i stada. Hoppas jag kommer ikapp med allt som behövs göras igen. Det lär bli en lång natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback