Spark

Min älskade mammashana hittade en gammal Slizer när hon höll på att skänka bort grejer! Jag stal den från de behövande barnen.
Många av er flickfölk som läser bloggar vet kanske inte vad en Slizer är. Däremot är jag övertygad om att ni vet vad Bionicle är. Slizer är Bionicles föregångare. Slizer är mycket coolare med sina diskar som de kan skjuta iväg allihop. Min mamma hade också lyckats gömma undan min favorit. Den lila. Är bög. Sj?

Den lila heter iallafall Energy. Den kan flyga och är lite energiig av sig. Den tycker om blixtar och sånt.
På kartongens baksida visas planeten Alla Slizers bor på. Den har olika partier som ni ser. Om man börjar med det den blå vattenslizerns blåa delen som är ett vattenland och sedan går medsols finns också eldlandet, djungellandet, stenlandet, energilandet, stadlandet och islandet. Alla dessa har en egen slizer som anpassats efter landets klimat. och i mitten på hela planeten bor en alltiallo som flyger och är lite alltihoprandom.
Ni ser ju hur gaaaammaaaaal den är på ettiketten!

Man kan ju tillochmed ha den i skärpet!

Nostalgi tycker Ludvig om.

Kommentarer
Postat av: Warriorn

Det är sexigt med lila

2012-01-04 @ 18:07:30
Postat av: Ludvig

Det är det indeed!

2012-01-04 @ 18:17:01
URL: http://janssonludvig.blogg.se/
Postat av: Skitkompis

Fin slizer

2012-01-05 @ 15:17:05
Postat av: Ludvig

Tack, gosis

2012-01-05 @ 17:19:07
URL: http://janssonludvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback