Musikanter

Nu vet inte jag om jag har bloggat om det här än. Det borde jag ha gjort. Jag borde verkligen ha gjort det. Alla här är nog bekanta med tv-programet Så mycket bättre, ellerhur? Alla kanske inte följde det lika frenetiskt som jag gjorde ( laleh <3 ) men alla vet vad det är. De som inte vet hatar jag.

Sanningen är att den bästa framförandet som gjordes där... det tar emot att säga det.. var inte gjort av Laleh. Jag menar, hon gör ALLT SJUKT bra. Men eftersom hon inte sjöng någon av sina egna låtar kändes det som om texten inte blir lika klockren som vanligt. Texter, å andra sidan, är Mikael Wiehe bra på och det blir speciellt extra bra när Timbuktu står för sången. Fast hade Laleh gjort denna låt. Gawd.

Jag pratar såklart om Flickan och kråkan (länk)

För att balansera denna.. otrohet, är det dags för en Lalehrunk.

Later dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback