Känsliga läsare varnas

Hatet idag tillfaller såklart källan av allt hat: Människorna.
Ni är så jobbiga och äckliga och jag vill inte vara en av er ibland. Människor gör mig arg. Arg. Och arg.
inte bara för att ni allihop är idioter, utan även för att ni ligger för lite. Jag menar seeeeerri. Fler borde ligga. Kanske inte ALLAAAA men "alla" gillar det ju iaf.

Jag menar
Sen när är det okej att behandla NÅGOT på det här sättet utom människor? Jag menar, det var fan inte en annan hund som gjorde det mot denna stackare, för då hade hunden på bilden varit halvt uppäten. Nej, jag menar att folk är äckliga och äckligare.

Fattar ni ens att JAG, Ludvig den Magnifike blid sjuuukt äcklad av den här bilden? och jag är ju Ironvig.
Amen iaf så hoppas jag att hundstackaren blivit avlivad på ett trevligt sätt.

Alla ni där ute som vet med er att ni är människor. Sug den.

UPDATE: För övrigt tror jag att janssonludvig är det enda stället på hela internet där du kan få läsa om uppmaningar om mer sex och horribelt djurplågeri i samma inlägg. It's my cool and I can't take it off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback