Alltså om ni tyckt jag varit kaos innan..

Vaknade alldeles för sent idag och fick skjuts av min snälla far till skolan. Jag glömde därför både telefon och nycklar i hemmet. :------(

Dagen i skolan flöt på och så, men när jag kom hem blev jag utelåst av mina päron som åkt och handlat. Kall och eländig satt jag mig på trappen och facebookade. Efter någon minut såg jag att min kära läsare (även kusin) var inne på chatten och jag hälsade. Eftersom min telefon och allt låg innanför den låsta dörren bad jag henne höra av sig till min far och be dem skynda sig.

Hon svarade hastigt på chatten att hon pratat med min far om att de skulle släppa mig på maxi där min mor och far befann sig. Det stannade snart en bil utanför mitt hus. Jag bad att istället få åka med till McD, dit de skulle för att lämna in en ledighetsansökan, då jag var måttligt svulten. Detta var ok och så, men tyvärr glömde jag meddela mina pär som fick vänta på maxi ända tills de ringde till min faster som var med och fikade.

Detta blev ett superkaoz när jag sedan direkt efteråt drog till en kompis för att hänga och inte hörde av mig var jag var på hela kvällen. Sånt gör mödrar mycket arga.

När jag sedan sakta vandrade uppför trappan mot mitt rum efter att fått en avhyvling av mor om respekt och hur vilket oseriöst liv jag levde kände jag mig som en dålig människa.


Det är över nu dock. 
Oh I'm the worst

Kommentarer
Postat av: Mangemange

Du lever ett trasigt och oseriöst liv. Det är det som är livet! :D

2012-01-26 @ 17:24:04
Postat av: snäll faster

Du får glädjas i ditt sorgliga lilla liv att du har en snäll faster. Inte nog med att jag befriade dig från kylan, jag gödde dig (och alla andra som fanns i närheten) med skräpmat. Man får vara glad åt det lilla här i livet, käre Ludvig.

2012-01-26 @ 21:13:49
Postat av: Ludvig

Det är inte lätt å vara liten Ludvig :/

2012-01-26 @ 22:41:35
URL: http://janssonludvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback