underjordiskt avslappnad

Så underbart äcklig efter donken som vanligt. Har hänt nu 3 gånger i rad att jag liksom rullat av mig äcklet i sängen, sovit i det och sen duschat på morgonen ist. Nu gjorde jag samma igen, så jag känner att sängen kan inte bli mycket äckligare. Score. Känner att besökare i mitt rum bör undvika sängen, kanske även för andra okända anledningar. Tvångsonani <3

Kollar på south park när jag egentligen borde skriva samhäll när jag egentligen borde sova. Så jävla tajerd är jag. Jag är fan tröttare än vad jag är sliten med.
Aja, får väl fortsätta briljera och konstatera att gräset är saftigare på den här sidan. Donken ger mitt liv mening på något sätt. Gäspa är fan neice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback