Midvinterkväll

Alltså kvällen bastudejt med Ek, Lebjii, Mong och Perkele var ändå veckans höjdpunkt hittills. Ett skönt gäng grabbar hade en skön stund tillsammans. Skönt.
töng är livet i midvintertid för en Lutzwieg. Har varit sjuk i flertalet månvarv och min fot ligger i en konstig ställning mot bordsbenent. Jag orkar inte flytta den. Ellerjo kanske.. Nej.
Så trött att när jag lyfte högerhanden från skrivbordet för att klia på min näsa, välte hela Ludvigen fram lite, som om jag var närsynt utan brilliz typ. Vaäreförjävlasätt?
Nu tänker iallafall denna kämpe hälsa god natt och evig lycka till mig själv. köss

Kommentarer
Postat av: klara <3

sv; haha! du har då ALDRIG haft nåt emot min smörmusik för hjärtat! ;)

2012-02-19 @ 00:24:41
URL: http://klarajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback