Firar vi något?

Får nog ta och bli någon sorts alla hjärtans dags-special
En läsare skrev detta till mig och ibland måste man ju respektera era åsikter också, hoes.
Alla hjärtans dag är en dag jag skulle kunna klara mig utan. För mig betyder den inget speciellt egentligen. Jag menar - Varför ska det finnas en dag om året man ska visa kärlek till sina medmänniskor på? Enligt mig finns 365 sådana. Självklart visar jag ingen kärlek, det vore gay. Jag är ju av sten. Sten, sa jag "sten"? Haha, vart kom det från ens? Någon med koll? Hilda har det ju inte iaf.

Töffelkillar har väl all rätt i världen att få toffla. Jag har själv töfflat en del i mina dagar, jag menar, tjejer är ju sjukt najsa. Dock borde de ge fan. Det kan ju inte ens va kul å va en toffel. Man får en fot inkörd i sig (lockar lite dock) och blir sedan trampad på i. Enda jag kan tänka är bra där är tjejer som lyckas fokusera trycket på prostatan? Det har jag hört och läst ska vara najs för oss herrar. Slutsatsen måste väl vara att: Killar som tofflar har flickor som stimulerar sin tofflas prostata genom anal penetrering.
Någon jag kan få toffla åt? (a)

Fula brudar och feta brudar är två helt olika saker. Jag vet många flickor som inte är pinnsmala och ändå är sjukt fina. Jag tycker att folks skönhetsideal är väldigt konstiga. Det viktigaste på en tjej är ju självklart att hon är skön. Lätt att prata med och rolig... eller va? vad tänkte du?
Fula brudar finns det dock ingen räddning för. Ni kommer alla att dö i eld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min gud

2012-02-15 @ 08:46:51
Postat av: klara <3

sv; haha, han är alltid bäst vettu. och TACK så mycket hjärtat ;)

2012-02-15 @ 10:22:10
URL: http://klarajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback