Sagan om konungens återkomst

Emelie sa precis att min blogg var hennes delade favvis innan jag slutade. Det gjorde mig glad i hjärnan. Det är ju trots allt där allting händer, hur mycket hjärtat än är rött och hur mycket det än dunkisar.
Därför, gör jag underbar, efterlängtad comeback genom att länka mina favoritbloggar.
Observera att dessa är listade utan inbördes ordning. Utom den första som är bäst.
- Bästa erotikbloggen
- Pernilla Tanner som tyvärr dalat lite på min lista. Hon är för upptagen med sin katt </3
- Journaliststuderande Simon Krona
- Caroline Nilsson som nog är den största bloggen jag följer
- Min nyblivna facebookvän och NVkollega: Fru Åhman
- Allas vår egen lilla Lima

Detta är alltså min sjukt feta comeback. I'm a butterfly with men in my stomach <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback