Pontus gästhatar!

Pontus gästhatar HATA FOLK här på ludvigs fina blogg. Ludvig har berättat att dethär var ett ställe där man kan hata fritt, nästan lika fritt som en jude på 40 talet. Fast tvärt emot.
Så jag (Pontus) utnyttjar det, och visar HAT.
Så här kommer mit hatinlägg.
Tänk er att det är en fest, alla får komma, din bästa vän får komma dit, din flickvän får komma dit. Din fucking syrra får komma dit. Men själv får du inte komma för de som håller i festfan. Och du vill jättegärna komma på festen, osså ba får du inte. Så har jag det nu... HATAR FOLK

Mina känslor liknar hatet när det är fucking champinjoner i maten när man inte gillar fucking champinjoner. När skolan serverar grönsakssoppa. När det inte finns några rena kalsoner i lådan, o man får ta dom man haft i HATA FOLK ett par dagar.
För att avrunda detta hatfyllda inlägg har jag en bild som visar mina känslor.
Fan om man inte skulle ta och avluta inläggsfan med en vänlig hälsning från Pontus Adolfi? NEJNEJNEJ FUCKING NEJ!
Update:
Ludvig samtycker, champinjoner

Kommentarer
Postat av: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

2011-10-26 @ 23:12:00
URL: http://HAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback