Motjuck

Ibland undrar jag varför ens jag försöker ens. Saker går inte som man vill och inget annat heller. , mitt i korselden mellan gott och ont, ljust och mörkt, natur och estet, uppenbarar hon sig. Kvinnan på russinpaketet. Hon heter Sun och är från Korea. Hennes make heter Jin och de bor tillsammans på en ö. Därför frågade jag mamma och hon kunde göra gröt åt mig imorgon, är ingen vidare grötmänniska med den som sa't kan va't.

Osammanhägnandehet är för mig en nyckel. Inte bara för att öppna saker upp, utan även för att laga saker ihop. Som shiftnycklar till exempel.
Nämen seri, viktigt att visa uppskattning evry ones at an time. Tack fans därute! Jag räknar er nu till.. en, två.. tre, fyra fem.. sexstycken!

Ha alltid med er att jag skulle nog ha klarat det utan er <3
Saknar min mystiska hesttjäj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback