Awh heeeeeeeell no

Det är då fan inte lätt att vara topp. "Blogga då!" och "Komigen, skriv ett inlägg!" hör jag er ständigt skrika, så nu, mina älskade 10 läsare, märker ni att tjat lönar sig ibland. Förutom om ni tjatar om dumma saker. Då blir jag förbannad. Då blir jag så jävla förbannad på er att.. nej, ni skulle aldrig klara av att höra vad jag skulle göra med era mammor. Kanske bättre att hålla mig för migsjälv och vara lite allmänt homolåg*. Akta er för kramgoa Ludvig. I will shit on everything you love.

* Ordvits:
Homolog=Har med genetiska arv att göra
Homo=homosexuell
låg=som i "ligga lågt"
ger:
homolåg=genetiskt homosexuell på golvet
yes, this DOES make sense

Kommentarer
Postat av: Matilda

Här var det dött, dags att skriva något snart kanske? (A)

2011-11-19 @ 23:53:20
URL: http://holmbommatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback