På n:te dagen uppstånden från de döda..

Oj, vad jag levt utan dig, bloggen. Jag har varit på dop, grillat, träffat kopiösa mängder folk och onanerat. Har kommit igång med golfen också. (Eeeeeuw, gubbsport, lägg aaaaaaaav) EY FUCK YOU BRUR!
Idag satt jag ute i solen i flere timmar med hon som står i kön när det är kallt.
Kön... is.... (oh no, he didn't!) EY FUCK YOU BRUR!
Så vi satt iallefall ute och chillade järnet med en gitarr från estetsofferna.
Som grädden på moset har det också varit riktigt jävla asmmmmmväder. Solen har fan bländat mig i fleeere dar. Tur att jag inte är vampyr, annars hade jag ju glittrat.. och varit bög.
Har varit lite torrt i kommentarerna ett tag. Men jag vet att ni flickor inte kan hejda att kommentera er när ni blir så sugna på mig ! ;)

Kommentarer
Postat av: Pontus

bästa inlägget jag sett. skrattade på flertalet ställen!

2011-05-11 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback