Compeed-decieved

-Häromdagen använde jag skavsårsplåster. Inga konstigheter.
-Duschade med det, efter användning. Inga konstigheter, kan man tro.
-Tog bort det efter duschen. Lite konstigheter då det höll på att ta med sig sårskorpan till såret plåstret i själva verket försökte skydda.
- Sov med klistret som var kvar. Inga konstigheter.
- Tog på torra strumpor på morgonen. Inga konstigheter.
- Tog av mig torra strumpor för 5 minuter sedan. Konstigheter.

Avlägsnandet av min fina grå strumpa resulterade i sprucket skin på hälen och flertalet liter med blod. Klistret och strumpan hade alltså samarbetat för att göra livet fittigt för mig. Kanske inte blir någon cooper imorgon trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback