Svar på förfrågan

Okej. Har nyss blivit tjatad på av en människa jag knappt känner att skriva ett inlägg om henne.
Tjejen som tjatat heter Clara Asklund.
Vad vet jag om Clara?
- Jag vet att hon har samma mamma som Linnea Elman i min klass, att hon har ett förhållande med Linus Hansen, att hon är rödhårig och att hon är född år 1997. Det var pretty much it.
Vad kan jag anta om Clara?
- Eftersom hon har ett tjejnamn och ser ut som en typisk tjej kan jag anta att hon också är en tjej. Då kan jag också anta att hon menstruerar ibland, sminkar sig ibland och är allmänt jobbig..... ibland.
Vad kan jag gissa om Clara?
- 1,69183751089601 m lång, 51,3 kg tung, heterosexuell (pojkvän och grejer ju). Hon har säkert även bra tandhygien.
Övrigt?
- Misstog henne först för -95:a.

Vet att hon gillart.

Uppdatering: Nu vet jag även att hon inte är så teknisk av sig. Clara har problem med skärmzoom, hehenååb
Uppdatering: Hon är tydligen inte rödhårig (hon är rödhårig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback