Bloggkrigets sista missil

Bloggkrig med Claret.webblogg.se (be
sök där för full uppdatering)

Jag måste erkänna att ditt inlägg var mycket skarpare och mer välriktat än vad jag hade vågat gissa på. Kritiserar mitt sätt att utöva mina fritidsaktiviteter, sättet jag sminkar mig och sättet jag talar. Rakt i ansiktet liksom.
Din jävla mes? Ölme bo och allt som tror du kan komma och sätta dig på mig? Den korta lilla glada tjejen som aldrig gör en fluga förnär ska plötsligt börja komma och kaxa upp sig mot eliten i hjärnvåldtäkt? Okej. Vi kör.
LÄNGD - Clara Minime Engholm är nog den kortaste för sin ålder jag vet med sina ståtliga 143 centimeter. Jag undrar om hon ens räknas som "normal" (utan att låta rasistisk) människa?
Alla år av hardcore läderincest i Ölme kanske äntligen har gett resultat och forskare från alla världens hörn kommer för att undersöka denna dvärg född av människoföräldrar.
HÄRKOMST - Clara Incestprodukt Engholm bor som sagt i Ölme, där kusiner har satt på varandra i sekler. Kort och gott.
SÄTT - Nu kommer vi till det roliga. Clara Mentalpatient Engholm har ett skratt likt inget annat. Om du hypotetiskt sett, knullar en getgris, då får du hennes skratt.
Hon är alltid glad och det är ju iochförsig trevligt, men någonstans där inne tror jag ett raseri byggs upp på alla irriterande och obetänksamma människor som finns omkring henne. Snart exploderar vår lilla sockertopp och snart går världen under. Om ni tänker efter så är året då Clara 2012 Engholm kommer komma ifrån skolan och helt plötsligt kommer möta nya jobbiga människor. Då kommer det bli för mycket och Clara Galen-Vetenskapsman Engholm kommer vända naturens lagar emot oss.

Nu örker jag inge mer. I give.

Kommentarer
Postat av: Clara

Utan att kritisera ditt ögonmått vill jag påpeka att mina korta centimeter uppnår 1.60. Min härkomst är visserligen värmländska skogar men mer norrut än du vågat gissa - sunne. Den andra halvan stammar i de sydligare delarna av svearike. På vägen mot ölme - där jag är väl medveten om att kusiner i århundraden haft mer än släktmiddag - mellanlandade i gnällbältesparadiset hallsberg. Nu när jag slutligen läser om mitt ljuva humör funderar jag på att ge dig en kram.

Med all ära, för min del i behåll (då det inte var jag som la mig på startlinjen) tackar jag för en någorlunda tuff match. Well done babyboy!

2011-01-10 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback