sSickeNn bBlöTt eENn

Vad vore väl en dag på facebook? Den kan ju vara långtråkig och dötrist och tråkig och... Och alldeles, alldeles seg.
Under dagens lite ljusare timmar var Tilda hos mig. Sicken liten ängel den flicken är. <3
Sedan har jag haft fullt upp med att vara allmänt äckelpöjk. Oh yes.
Ikväll hoppas jag att få till det med Albin. Det kanske lät fel, men det vore trevligt att få träffa den pöjken igen. <3

På tal om inget så vinner jag musik tävlingen med Klarajosefina och Klarabengtsson. Jag har redan producerat 2 låtar. Bägge finns på spotify.

Saknar skolan lite. Skoja. Jag saknar folket som bor där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, alldeles alldeles UNDERBAR! Ludvig, du kommer få fyrkantiga ögon. Jag vet det, för jag är... vuxen, vuxen är jag.

2011-01-09 @ 20:21:15
URL: http://claret.webblogg.se/
Postat av: C

förlåt ludvig. blogg.se var, jag menar ÄR, FÄCKEDD!

2011-01-09 @ 22:10:08
Postat av: klara <3

HA HA! Det kan du ju bara drömma om (;

Den här tävlingen slutar inte bara för två låtar, det kan du ju glömma!

2011-01-10 @ 11:54:21
URL: http://klarajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback