Jag sa: Självklart, självklart gör jag det.

- Snälla, herrn? bad hon på sina knän utanför min dörr. Kläderna var svarta och i den omgivande snön såg hon ut att lysa svart. Jag kunde se hennes ögon tåras.
Egentligen ville jag skratta. Jag ville skratta ett rått, kallt skratt som med en isande kall hand skulle gripa tag om hennes hjärta, rycka ut det och slänga det till marken. Stampa på det och låta fåglarna få sig en festmåltid.
Hon ville att jag skulle skriva henne något. Varför skulle jag?

Självklart är jag inte seriös med min text, Malinlima. Jag tycker bara om att göra lite ovanliga saker.

Eftersom jag lär förvandlas till en fjortisbloggare inomkort, kan jag ju lika gärna ge er länken till Malins blogg. Har inte träffat henne så mycket men hon verkar sjukt snäll och har en rätt rolig blogg (malinlima.blogg.se). Inte lika kul som min då. Såklart. Typ.

Men nu vet du ju, Lima. Om din blogg helt plötsligt får 2574 nya läsare så är de härifrån allihop.

Nu, efteråt inser jag hur konstigt det här inlägget är. Fuck. Aja. Så länge Lima fattar, så äre grejt.

Kommentarer
Postat av: malinlima

hahahahhahaha........jag fatta!!! tack stumpan, ökade nog med 2 läsare nu ;D

2011-01-05 @ 20:11:39
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback