jag är lite busig idag

Idag är det jag, Tilda som har erövrat Ludvigs dumma dator. Egentligen är den väl inte speciellt dum, det är nog bara jag som verkligen inte kan med elektriska prylar. Men eftersom att han är nörd och sitter och spelar så måste väl jag roa mig på något sätt. Ja-aa, lite små sur är jag väl på honom. Men det tänker jag aldrig erkänna. Hihihih!
Fast jag älskar honom även fast han är den där spelnörden som sitter fastklistrad framför dator och pratar för sig "själv".


Jag älskar dig för att du är du. Du är min gos. Du är rolig, snäll och helt, jag ska inte svära, men helt jävla underbar. När jag är med dig är jag som gladast. Och hur kan jag inte vara det när du är som du är. När du är du. Den där knasiga, underbara och roliga människan som alltid får mig att skratta tills tårarna rinner.

Jag älskar dig Ludvig Jansson! <3


(Och nu måste jag bara påpeka att jag inte kan med bloggar och definitivt inte datorer, men ändå lyckades jag få ihop något. Jag fick till och med in en bild. Ibland är jag rätt duktigt ändå)


Kommentarer
Postat av: Tilda <3

nu blev du överraskad va. hihihi!

din dumma spelnörd. <3

Vet du hur tråkigt jag har eller?!

2011-01-02 @ 22:50:08
Postat av: Annie

Jag tyckte det var riktigt bra att Tilda bloggade så det blir lite riktigt bloggande på den här bloggen! ;)

Nej men Tilda! Jag håller med om att Ludvig är en datanörd..men du får helt enkelt förföra honom bort från den! Lycka till! :D

2011-01-03 @ 03:21:41
URL: http://anniewahlstrom.blogg.se/
Postat av: Ludvig :)

Oj! Såg inte texten under förrän nu, <3

Jag älskar dig så sjukt mycket också, Matilda Holmbom!

Jag mår som bäst när jag får busa med dig och få dig att skratta tills du gråter också <3 så söööt <3

Jag är din gos <3

2011-01-03 @ 13:04:02
URL: http://janssonludvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback