Strax nonsens

Det slog mig nyss hur skönt livet kan vara. Gick hemifrån stenstalidshallen nyss och tänkte lite runt ämnet kärlek. Tänk vad mycket värre det skulle kunna vara. Då tänkte jag även över det här med oändligt många parallella universa. 
För er som inte vet vad "parallella universa-idéen" är, kan jag dra det lite kort:
Någonstans finns en exakt likadan Ludvig som lever ett exakt likadant liv, där han har ALLT gemensamt med mig, enda undantaget är att han har ett extra hårstrån på huvudet. Alltså finns också ett där Ludvig har två hårstrån extra.

Jag tänkte runt hur dom skulle sett ut om senaste året gått annorlunda. Sen känner man, fan vad gött att det blev som det blev. Det känns lagom på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback