Restrain yourselves

Nääähe, jag kan väl dra lite kort för er saker som hänt och som förmodligen kommer att hända.
- Igår var jag på ICAutbildning, där ska jag jobba några timmar nästa vecka tillsammans med mitt lag för att samla ihop pengar till Gothia Cup. Ska bli skiitkul! :)
- Fotbollsmatch på lördag kväll, om folk är intresserade.
- Ska ner och äta frukost snart.
- Det här är längsta inlägget på länge, bäst jag slänger in en bild också.
- Idag har vi en lektion. En hel. Denna består av en kvarts redovisning om vår torsk som sedan följs av cirka en timmes stolhängande. Känns ok.
- Ska göra om i mitt fucking jävla rum. Kasta ut fucking jävla nästan allt. Sätta in massa fucking jävla nytt. Ska bli fucking jävla grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback