Asssöööööm

Om några timmar står jag i kiosken i stenstalidshallen tillsammans med unge herr Adolfi. Vi ska ragga 98:or och ev. lagoma storasystrar till dessa. Nice.
Senare ska jag träffa lite annat folk och, om dagen slutar som jag vill, somnar jag med huvudet mellan någon tjejs bröst, en stor påskmust i ena handen, och en stor godispåse i påskens ära, i den andra. Har nämligen hört att priset har gått ner fett mycket på COOP vad det gäller läsk, godis och värdighet.
Finns inte mycket bättre än att blogga på toaletten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommihåg nu att om du ska till coop så ska du inte dra kortet, du ska sätta in de...

2011-04-16 @ 18:47:55
Postat av: Ludvig

Hej, Jussi! :D

2011-04-17 @ 12:05:02
URL: http://janssonludvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback