Presentera dig själv

Hej! Jag heter Ludvig, är 16 år och bor i Kristinehamn. På fritiden gillar jag att vara med flickvännen, kompisar, sitta vid datorn, hålla på med musik och spela fotboll. Hemma i mitt hus finns även mina föräldrar och lillsyr. Den lite äldre syrn pluggar i Västerås. :)
16 år betyder ju alltså gymnasiet och jag studerar här i Kristinehamn på Brogårdsgymnasiet. Här går jag på den naturvetenskapliga linjen och tänker, som det ser ut nu, inrikta mig på matte och data i 2:an eftersom NVämnena egentligen inte är min hemmaplan. :)
Jag bloggar inte alltför ofta, men ska försöka genomföra den här listan på ett superbra sätt :)
Jag har glasögon. Oh yes. Jag har glasögon.

Kommentarer
Postat av: susanna

sv: neee det va dagen efter :D haha

2010-11-24 @ 21:38:22
URL: http://suusanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback