Min bästa vän

Haha! Fan vad lame, men jag säger precis som alla andra. Jag har flera "bästa vänner". Jag kan räkna upp några av dom utan att ordningen har något som helst att göra med hur mycket jag tycker om dem.
Albin Lindgård - Sötaste killen jag vet. Förebild för mig vad det gäller mycket grejer, speciellt musik. Ibland säger min mamma "Jag tror att Albin gör mycket mer saker hemma än vad du gör", så jag antar att mamma tycker jag ska vara mer som honom. ;) Han och jag har känt varandra sedan jag flyttade till mitt nuvarande hus. Då jag var typ 4 år, tror jag :)
Nils Enbom - En mycket mycket mycket generös kille som alltid är glad. :) Våra familjer är kompisar så allihop brukar äta ute ibland och sånt. Vi, allihop, brukar åka till familjen Enboms sommarstuga i samhället Gräsmark någon timme norrut. Jag har känt Nisse sedan.. längesen :) Ettan eller tvåan tror jag :)
Pontus Adolfi - En kille med en udda musiksmak och skön humor ;D Vi har rätt mycket gemensamt och skrattar ofta väldigt mycket tillsammans. Han tycker om sina krigsfilmer och även att orientera. Honom klickade jag med valborgen -09 :)

Kommentarer
Postat av: klara <3

vare inte valborg i år? ;p

2010-11-29 @ 20:58:30
URL: http://klarajosefina.blogg.se/
Postat av: Pöööne

Klara har rätt, det var iår!;)

2010-11-30 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback