Hur definierar jag kärlek?

Till att börja med ursäktar jag mig för att vara några timmar sen med inlägget. Hoppas ingen av er trogna läsare avlider på grund av detta.
Till att börja med finns alla olika sorters kärlek. Familjekärlek, bromance och även romance mm.
I familjen ska man känna att man hör hemma, att mamma verkligen utsätter sig för alla dessa småbarns skrik och pappa ringer till människor från hela Sverige för att jag och mina systrar ska kunna ha det såhär bra.
Bromance
Kunna prata om vad som helst till sin kompis och veta att han lyssnar om jag vill berätta något.
Romance
är nog det svåraste att beskriva. För mig är det att vakna och känna att det finns en tjej där ute som vill bli omhållen av just mig precis lika mycket som jag vill hålla om just henne. En relation tycker jag även borde innehålla lite spänning för att inte bli tråkig.
Kärlek är, för mig, är till största delen trygghet.

Kommentarer
Postat av: klara <3

jag tyckte hon blev riktigt söt i den där. även fast den var ganska rosa så passade den henne (;

2010-11-28 @ 13:47:26
URL: http://klarajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback