Att mata ett tält

Hej, allihop, det var ett tag sedan.
Jag är ute och njuter av sommaren och nu har jag äntligen kommit bort från idrottsskolan, barnen och mina kollegor. Lite synd ändå tycker jag. Kommer nog sakna dessa dagars rutiner.
Igårnatt var det övernattning på KFUM. Jag reste tält och uppträdde lite innan det var dags för barnen att lägga sig, vilket gick förvånansvärt bra. Olivia kom förbi och hälsade på lite och när hon gick satt vi ledare oss runt en brasa. Sedan satt jag och några kollegor från klockan 10.30-02.00 och skojade, grillade marshmallows och hade det allmänt underbart. Precis sådär som sommaren ska vara. :)
Det känns som om mitt glas är halvfullt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback