Mumma

Tydligen gick det åt helvete med att försöka ragga kommentarer från er, jävlar.
Får väl ta att skriva något vettigt istället.
Jag och Pöne läste på aftonbladet häromdagen.
Traditionen att bränna julbocken i Gävle har tydligen trappats upp lite. Någon hade försökt stjäla bocken. De hade mutat bort vakten med 50 000 kr och sedan tänkt flyga den med helikopter till Stockholm. Wow. Det vore fett asum!
Jag är ju inte så himla påläst om just detta, vet tillexempel inte hur många de var eller om de lyckades med rånet. :)
Snart ska jag iväg och fira julafton. You heard me.
Pekade ut en gitarr från 4sound idag som jag får på julafton.
Jag kan bara citera Lina Persson, "De e ett bra liv"

Kommentarer
Postat av: Filippa

vad bra att du är lika sjuk som jag då!

2010-12-18 @ 17:33:17
URL: http://thefilippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback